Mozaikkép nyereményjáték

Nemrégiben egy nyereményjátékot hirdettem meg új Facebook-os oldalamon, az oldal lájkolói között. A játékban egy 70x50 cm-es, keretezett mozaikkép volt felajánlva, s a sorsoláson a szerencse az egyik budapesti résztvevőnek kedvezett.

Anikó - a meglepett nyertes - pár nap alatt összegyűjtötte a fotókat, és az általam biztosított Google Drive mappán keresztül meg is osztotta azokat velem.


A főkép kiválasztásához Anikó több fotót is küldött. Ezek közül segítettem kiválasztani a legmegfelelőbbet, mind technikai, mind tartalmi szempontból. Az eredeti kép végül meg lett vágva, ráközelítve a személyekre, és követve a végső mozaik 7:5-ös arányát.


Ezután következett a mozaik szerkesztése. A munkát háttér törlésével kezdtem, hogy az ne legyen majd zavaró a végső alkotáson, a kis képek nézegetése közben. Amint elkészültem, a tervet elküldtem jóváhagyásra.


Jóváhagyás után pedig a kész mozaikot selyemfényű fotópapírra nyomtattuk, és egy barna színű fa keretbe helyeztük, majd csomagoltuk és postáztuk.


Gratulálok még egyszer Anikónak, és köszönet a megosztásokért, s külön köszönet ezért a fotóért! :-)



S bár a játék véget ért, azért az oldal még nyugodtan lájkolható. ;-)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Egy esküvő pillanatai egy képben

Olajfestmény hatás fotóból

Erdő - absztrakt triptichon