2013. július 21., vasárnap

Faramuci-multi-kulti

Reklámban döngeti a mellét a Tesco, hogy ők bizony - szívükön viselve nemzeti érzéseinket - csak magyar termelőtől származó magyar húst árulnak, nekünk, magyar embereknek.

S míg a brit multi a bejátszás első felében erről akar meggyőzni bennünket, addig a végén odaböki nekünk, hogy a ClubCard kártyájával milyen jól is járunk. Eredeti magyar név, ugye?! És a reklámban még a helyes kiejtésre is figyelnek: klábkárd!

Így lesz a végére - divatosan - multikulti a dolog: magyar hús angolosan elkészítve...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Én ajánlom

Olajfestmény hatás fotóból

Ma délelőtt új technikával próbálkoztam, és ennek végeredménye lett az alábbi kép. Az olajfestmény hatású grafikához az eredeti fotót az Aff...

Mások ezt olvasták