Kacskaringók, körök, képek

Nemrégiben az egyik kedves megrendelőm először telefonon keresett meg, és elmondta, hogy a fás mozaik tetszik neki a mintaképeim közül, ő is olyasmit szeretne lánya 18. születésnapjára. Azt hittem, erre gondolt...
Aztán emailben elküldte megrendelését, és a megjegyzésben árnyalta a képet: "Szeretném, ha a fának kacskaringós ágacskái lennének, a lombja elkülönülne a háttértől, és a lombból néhány köröcske, vagy virág emelkedne ki, bennük nagyobb méretű fotóval." A mellékletben küldött mintákat is az elképzeléséről.


Nyolc kép lett kiválasztva a fára, a nagylány életének legfontosabb pillanataiból, a háttérbe pedig további 116 fotó. Az elképzeléshez nem illett a klasszikus mozaikos háttér, ezért arra gondoltam, hogy ez a sok fotó is köröcskékben kapjon helyett a fa mögötti térben úszkálva, egy kicsit halványabban.

Először az alkotás szerkezeti vázlatát készítettem el:

Majd miután ez tetszett megrendelőmnek, folytattam, és kérésére türkizes árnyalatban kifestettem a képet:

Végül helyükre kerültek a fényképek is:

Jóváhagyás után művészpapírra lett kinyomtatva a kép 70x50 cm-es méretben, végül modern, galériakeretezést kapott. Gyorsan szállítottuk és másnap már át is lehetett adni a nagy napon! :-)


Harmadnap pedig ezt a levelet kaptam:

"Kedves Ervin!

A kép egyszerűen csodálatos, Eszterkémnek is nagyon tetszik! Köszönjük szépen :)

X"

Köszönet érte! Az ilyen visszajelzésekért érdemes dolgozni... :-)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

FRISSÍTÉS!

Meglátva a kompozíciót, egy másik kedves, visszatérő megrendelőm arra kért, neki is készítsek egy hasonló alkotást. Megváltoztattuk a színeket, kicsit kislányosabbá téve a képet. Íme az újabb végeredmény:


És a kész, kinyomtatott, keretezett kép:




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Olajfestmény hatás fotóból

Erdő - absztrakt triptichon

3D-s tapéta